Türkiye kruvaziyer turizminde yükselişini sürdürüyor... Yolcu sayısı 455 bini aştı
Türkiye kruvaziyer turizminde yükselişini sürdürüyor... Yolcu sayısı 455 bini aştı
Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 18:52
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 18:52
Kaynak:
IGF
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye limanlarında kruvaziyer turizminde son 14 yılın en yüksek mayıs ayı verilerine ulaşıldığını açıkladı. Yılın ilk 5 ayında 324 kruvaziyer gemisiyle 455 bin 580 yolcuya hizmet verildi.
ANKARA (İGFA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’nin kruvaziyer turizmindeki gelişimine ilişkin verileri paylaştı.
Bakan Uraloğlu, limanlarda ağırlanan kruvaziyer gemi sayısının 169’a, yolcu sayısının ise 257 bin 897’ye yükseldiğini belirterek, Mayıs ayı verilerinin son 14 yılın en yüksek seviyesine ulaştığını ifade etti.
Türkiye’nin deniz turizminde bölgesel ve küresel ölçekte önemli bir merkez haline geldiğini vurgulayan Bakan Uraloğlu, limanlara gösterilen yoğun ilginin ülkenin kruvaziyer rotalarındaki konumunu güçlendirdiğini kaydetti.
Bakan Uraloğlu, yılın ilk 5 ayında toplam 324 kruvaziyer gemisi ve 455 bin 580 yolcuya ulaşıldığını belirterek, Türkiye’nin küresel kruvaziyer turizmindeki payını artırmaya devam ettiğini bildirdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Türkiye kruvaziyer turizminde yükselişini sürdürüyor... Yolcu sayısı 455 bini aştı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye limanlarında kruvaziyer turizminde son 14 yılın en yüksek mayıs ayı verilerine ulaşıldığını açıkladı. Yılın ilk 5 ayında 324 kruvaziyer gemisiyle 455 bin 580 yolcuya hizmet verildi.
ANKARA (İGFA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’nin kruvaziyer turizmindeki gelişimine ilişkin verileri paylaştı.
Bakan Uraloğlu, limanlarda ağırlanan kruvaziyer gemi sayısının 169’a, yolcu sayısının ise 257 bin 897’ye yükseldiğini belirterek, Mayıs ayı verilerinin son 14 yılın en yüksek seviyesine ulaştığını ifade etti.
Türkiye’nin deniz turizminde bölgesel ve küresel ölçekte önemli bir merkez haline geldiğini vurgulayan Bakan Uraloğlu, limanlara gösterilen yoğun ilginin ülkenin kruvaziyer rotalarındaki konumunu güçlendirdiğini kaydetti.
Bakan Uraloğlu, yılın ilk 5 ayında toplam 324 kruvaziyer gemisi ve 455 bin 580 yolcuya ulaşıldığını belirterek, Türkiye’nin küresel kruvaziyer turizmindeki payını artırmaya devam ettiğini bildirdi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler